اس ام اس های شب امتحان!
 
بازی و سرگرمی
این وبلاگ هر هفته مطلب جدیدی داره.
 
 
دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:اس ام اس,شب امتحان,سخت,فرق,پسر,دختر,جک,جوک,خنده,دار, :: 21:42 ::  نويسنده : احمد رضا

من نمی‌دوم این درس خوندن چی داره که;
تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد !
.
.
.
ینی من تو کار خدا موندم که چرا وسط سخت ترین سوال امتحان،
مسخره ترین آهنگ ممکن تو ذهنت پلی میشه !
دلکم دلبرکم ، خوشگل بانمکم …
.
.
.
یه گروهی هستن بعد از امتحان دور هم جمع میشن جوابارو چک میکنن
و با هم بحث میکنن و به کتاب رجوع میکنن و اینا …
فقط یه جمله : بهشون نزدیک نشید !
.
.
.
نمره ۲۰ کلاسو : نمیخوام !
بهترین هوشو حواسو : نمیخوام !
دختر خوشگل شهر پریا ، اون که جاش تو قصه‌هاسو : از این دوتا لطفا …
.
.
.
هان ای کسانی که از کتابهایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کردید!
اکنون فقط یک معجزه میتواند کارنامه شما را زیر و رو کند
ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان
.
.
.
دقت کردین استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم ،
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره
.
.
.
تا حالا دقت کردین یک ساعت مونده به امتحان به این فکر میفتیم که;
اگه فقط یه کم زودتر می‌خوندیمش ۲۰ میشدیم ؛ چه راحت بود ؟؟؟
.
.
.
Study … Stud … Stu … St … S … Sl … Sle … Slee … Sleep
.
.
.
یادش بخیر …
دوره دبستان : میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم !
راهنمایی : یه غلط دارم !
دبیرستان : یه دونه درست زدم !
دانشگاه : فک کنم یه سوال رو فهمیدم …
.
.
.
صفایی ندارد ارسطو شدن ، خوشاپرکشیدن ، پرستو شدن !
توکه پر نداری پرستو شوی ؛ بشین درس بخون تا ارسطو شوی !
فرارسیدن ما امتحانات تسلیت باد !
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که توی دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه;
که بهت صفر میدم بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به دیوار بگم :
منو از نمره میترسونی ؟؟؟ من زندگیمو باختم استاد … برو از خدا بترس …
.
.
.
۳تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی :
عاشقتم
تا آخر عمر باهات میمونم
دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره !!!
.
.
.

دو روز قبل امتحان : امروز رو استراحت مى کنم.از فردا بکوب شروع مى کنم به خر زدن !
یک روز قبل امتحان : ﺣﺎﻻ ﻭﻗﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﮐﻮﻭﻭ. . .ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ..چیزى نیس درسش آسوونه…
شب امتحان : . واااى چقدر زیااااااده .. نمی ترسم همش رو بخوووونم … باید صبح پاشم بخووونم
صبح امتحان: . واااااااى..چر اااا من بیدااااار نشدم..هیچى نخووووندم..هیچى بارم نیس ….خدایا خودت بخیریش کن این یکى رو قول میدم وااااسه بعدى خفن بخوووونم…
بعد امتحان : . این یکى رو هم که ترررر زدیم…حالا بریم امروز رو استراحت بکنیم یه ذره روووحیه ام عوض شه




درباره وبلاگ


سلام من احمد رضا این وبلاگو ساختم. این وبلاگ بروز است و هر هفته مطلب جالبی دارد. ولی در هر صورت نظر بده و اگر نه شبیه این انگیری بردز میشم. راستی: به نویسنده نیازمندیم!
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 329
بازدید هفته : 2040
بازدید ماه : 10854
بازدید کل : 1010016
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 940
تعداد آنلاین : 2

http://deadtools.mihanblog.com/" name=button>



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کسب درامد از طریق پاپ اپ